Constanța Spring Bloggers Meet!



Există o lege a compensației care spune că atunci când piezi ceva, câștigi pe altă parte. Am pierdut tare multe anul trecut. La unele mă așteptam, pe altele nu le-am prevăzut. Însă, cred eu, am trecut peste toate, convinsă fiind că voi câștiga în alte locuri, exact atunci când mă aștept cel mai puțin.


Și iată că asta s-a întâmplat iar totul a început cu noul meu proiect, Eu și Endometrioza, despre care puteți afla mai multe aici!


Tot acest proiect, precum și cel de suflet, Iată Lumea, m-au adus în seara aceasta la Constanța, la Spring Bloggers Meet, un eveniment dedicat bloggerilor, organizat de o bucurie de femeie, Cristina Joy, așa cum este ea cunoscută în lumea bloggingului constănțean. Cu o exuberanță pe care o întâlnești destul de rar în ziua de astăzi, o determinare de fier și o pasiune de nezdruncinat, Cristina a adunat în seara aceasta la Constanța aproape 30 de bloggeri din diferite domenii și o multitudine de sponsori pentru evenimentul ei!


Ce-am făcut eu la Spring Blog Meet în seara aceasta? În primul rând m-am bucurat. M-am bucurat să cunosc o comunitate din care făceam parte și nici nu știam, m-am bucurat să o cunosc pe Cristina, să descopăr atâtea talente constănțene, atâtea bloguri noi, să aflu povești de succes de la oameni tineri și frumoși. Nu în ultimul rând, am simțit că respir, după o perioadă destul de complicată.


Cele câteva ore de Spring Blog Meet pe care Cristina le-a oferit în această seară bloggerilor constănțeni au fost cel mai frumos cadou pe care mi-l putea face cineva în această primăvară! Este o onoare și bucurie totodată, pentru mine să mă alătur comunității bloggerilor din Constanța și să cunosc atâția oameni frumoși, deschiși, creativi și inventivi!


Aș vrea să îi mulțumesc Cristinei Joy pentru toată implicarea și exuberanța ei, sponsorilor pe care i-a strâns și care au fost atât de drăguți cu toți participanții la Spring Bloggers Meet, speakerilor invitați, dna Meri Mambet, dna Magda Bei, drei Anda Nicola dar, nu în ultimul rând, Mariei Agurița, cea de la care am auzit prima dată de acest eveniment!


Credeam că nu se întâmplă mai nimic, în Constanța! Ei bine, primăvara aceasta este plină de surprize frumoase pentru mine și de multe dorințe împlinite! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu